معرفی برند پوما – Osport

شرکت آلمانی پوما از سال ۱۹۴۸ در زمینه طراحی، تولید و فروش کفش ورزشی فعالیت میکند. در اول جولای 2014 باشگاه فوتبالآرسنال و پوما قرداد بلند مدت امضا کردند. جام جهانی 2014 برزیل یک مرحله فوق العاده برای محصولات نوآورانه فوتبال پوما بود. پوما از سال ۱۹۸۶ به یک شرکت سهامی خاص تبدیل شد. مأموریت این برند تبدیل شدن به یک برند ورزشی اعلاء است. که تحت عنوان طرفداری پوما از تکنیک و زیرکی ورزشگرایانه و تمرکز بر تفریحات گاه به گاه به جای باشگاهای منظم و ترجیح لباس های راحت به جای لباس های یک شکل مطرح می شود. در سال 2004 فراری اعلام کرد که یک قرارداد چند ساله با شرکت پوما امضا کرده است و پوما به عنوان حامی اصلی Scuderia Ferrari، موفق ترین تیم فرمول یک، معرفی شد. در اصل این مدل در سال 1998 به عنوان یک نسخۀ نسوز برای رانندگان فرمول یک طراحی شده بود.

این مسابقه تحت عنوان “Everest of Sailing” شناخته می شود. تقریباً 31 هزار نوجوان در سنین بین 10 و 16 سال به توپ ضربه می زدند در بالغ بر 66 هزار تیم با نام هایی مثل “Magic” “Street Attacks” “Turkish Brothers”. در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، پوما حامی ۱۲ تیم از ۳۲ تیم شرکتکننده و بهعنوان بزرگترین تأمینکننده جام معرفی شد و برای اولین بار در تاریخ، تیم ملی کشور مورد حمایت پوما قهرمان جام جهانی شد. یکی از مشهورترین ورزشکاران در بازی های تابستانی قهرمان دو سرعت جامائیکایی اوسین بولت است. فوتبال خیابانی در دو گروه سنی بازی می شد: گروه سنی 10 تا 13 سال و 14 تا 166 سال. در سال 1996 پایان دورۀ بازسازی پوما بود که از سال 1993 شروع شده بود.

شرکت های فرعی جدید -Puma Italia S.r.l – عملیات خود را در سال 1997 شروع کردند. این شرکت 12.5 درصد باقی مانده را در سال 1997 خریداری کرد. ریحانا به عنوان مدیر خلاقیت پوما بر جهتگیری خط لباسهای زنان در دسامبر ۲۰۱۴ نظارت داشت. پوما دیسک (DISC) در سال ۱۹۹۱ به عنوان یکی از مدل های سری ترینومیک عرضه شد. بازیکن فوتبال حرفه ای سابق، تجربه بین المللی گسترده ای نزدیک به 20 سال در لوازم ورزشی و صنعت کفش را به پوما آورد. POWER پیشرفته ترین تکنولوژی های پوما را به تصویر می کشد و برای افزایش توانایی لگد زدن طبیعی بازیکن و قدرت و صحت هنگام ضربه زدن به توپ طراحی شده است. چهار بازیکن به اضافۀ یک بازیکن ذخیره به دو دروازه حمله می کردند. همچنین در مسابقه دو جهانی، پنج رکورد المپیک را شکستند. اولین رکورد نیز شکسته می شود: دو رکورد جهانی و پنج رکورد المپیک.

در المپیک 2012 لندن، شرکت پوما ورزشکاران دو و میدانی را تجهیز کرد که این ورزشکاران 19 مدال برنده شدند که تیم جامائیکا 12 مدال به دست آورد. پوما قرارداد همکاری با انجمن دو و میدانی باربادوس (AAB) امضا کرد. با تیم جامائیکا در 4 در 100 متر امدادی شرکت کرد و یک مدال طلا و قهرمانی جهان به افتخارات خود افزود. پوما قهرمان بوندسلیگای آلمان، تیم بوروسیا دورتموند، را به لیست فوتبال خود اضافه کرد. او همچنین رکورد جهانی 200 متر خودش در سال 2008 را شکست و قهرمان جهان شد. در 19 جولای، ایتالیا در ضربات پنالتی با نتیجۀ 5 بر 3 فرانسه را شکست داد و قهرمان جام جهانی شد. علاوه بر تأمین کنندۀ اصلی، پوما حق بازاریابی خود را افزایش و گسترش داد. در سال 1999 Monarchy/Regency سهام خود را به 32 درصد افزایش داد. این استراتژی به نظر می رسید قطعاً در سال 1999 به سود دهی می رسد هنگامیکه فروش پومای آمریکا 60 درصد افزایش یافت، و بعلاوه به نظر می رسید که شرکت از موقعیت خوبی در آینده برخوردار است.