معرفی برند پوما – Osport

البته با وجود تولید اینگونه محصولات همچنان حدود 60 درصد کل فروش پوما مربوط به کفشهای ورزشی است. در سال 2003 نگرش پوما در تولید کفشهای ورزشکاران و دوندگان و بازار لباس تغییر یافت و با این شعار که «مردم دنیا، مردمی ورزشکار هستند. شرکت تولیدی پوشاک پوما (Puma) با تغییر نام خود در توییتر به «Puma.eth» گام بزرگی در وارد شدن به حوزه دارایی های دیجیتال برداشته است. همچنین با تغییر حساب دارایی شرکت و قیمتگذاری مشخص برای محصولات، باعث سودآوری برای پوما شد. شرکت برای یک دهه در وضعیت بسیار بدی بود. از این اینکه برای آموزش خودتان زمان گذاشتید و این مقاله از مجموعه ماهان تیموری را تا انتها با ما همراه بودید بسیار خوشحالیم، چون همان طور که قول داده بودیم داستان برند پوما، داستانی جالب و جذاب است و پر از دانش ها و تجربه هایی که می شود آموخت. اوسین بولت که دومین المپیک خود را با سه مدال طلا به پایان رساند موقعیت بی چون و چرای خود را به عنوان اسطورۀ ورزش که از هر دو عنوان قهرمانی در 100 متر و 200 متر خود دفاع کرد، ثابت نمود.

دلیل این نام گذاری قهرمانی دوندگان دو با این کفش ها بود، اما نام پوما بر گرفته شده از یک گربه سان بومی قاره امریکا است. نمونههای به دست آمده از یکی از کارخانجات متعلق به Youngor Group واقع در دلتای رودخانهی یانگ تسه و مکانی دیگر متعلق به کارخانهی Well Dyeing واقع در انشعاب دلتای رودخانهی پِرل، حاکی از حضور مواد شیمیایی خطرناک و پایدار مخلکنندهی هورمون بود، از جمله آلکیلفنولها، ترکیبات فلوری و پرفلورواکتان سولفونات. این شرکت جامی مالی فوتبالیستهای و تیمهای ملی فوتبال متعدد است؛ “FORMSTRIPE” به طور خاص حضور زیادی در آفریقا دارد. او در این سالها یک مدیر قوی با مشخصات خاص در زمینه بازاریابی، سیاستگذاری و مالی را پیدا کرده بود که این بار پوما را نجات داد. دو سال بعد یعنی در سال 1988 مشکلات عدیده پوما موجب شد که رقبای آنها جایگاه بهتری نسبت به پوما پیدا کرده و از آن سبقت بگیرند، اما پوما یک بار دیگر برگ برنده خود را رو کرد.

این بال گرد در شرکت هوانوردی سود طراحی و تولید شده و پس از ادغام شرکت سود و نورد و ایجاد شرکت آئرواسپیشیال تولید آن در این شرکت ادامه یافت. ورزش برای آرامش، تحرک و تفریح یا کسب مقامهای بزرگ ورزشی است»، پوما به تولید نمونههای متنوعی از محصولات خود دست زد. در اصل این مدل در سال 1998 به عنوان یک نسخۀ نسوز برای رانندگان فرمول یک طراحی شده بود. بنیان گذار این شرکت فردی به نام رودلف داسلر بود . در حال حاضر شرکت پوما در رتبه سیزدهم جدول برترین حسابهای دارای دامنه eth قرار دارد. ساختمان مرکزی پوما در هرتسوگن آوراخ ، بایرن آلمان قرار دارد.تا تاریخ 2020 شرکت پوما بیش از ۳۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد و محصولات خود را از طریق نمایندگیهای رسمی خود در ۸۰ کشور جهان عرضه میکند.

نماد پوما روی تمام محصولات پوما خودنمایی می کند. این تغییرات باعث شد پوما احتیاجات بازار را بهتر برطرف کند و در مقدار زیادی سرمایه نیز صرفهجویی کند. با حمایت مالی ورزشکاران مشهور فوتبال همچون مارادونا، پله، کرویف و ماتئوس، پوما به یکی از مهمترین تولیدکنندگان محصولات ورزشی فوتبال و دیگر ورزشها تبدیل شد، پس از آن با همکاری بوریس بکر، جوانترین قهرمان مسابقات ویمبلدون، پوما جهانی شد و رهبری بازار را در فروش راکت تنیس در دنیا به دست آورد. بعد از آن حجمی از شعارهای تبلیغاتی پوما با عنوان «یكی از برگزیدههای فوتبال آلمان» پخش شد. دهههای 1960 و 70 هم به موفقیتهای بزرگ در عرصه انواع کفشهای ورزشی برای پوما سپری شد، بهگونهای که اغلب ورزشکاران برای پوشیدن این کفشها با هم رقابت میکردند. در ۱۰ اوریل ۲۰۰۷ خردهفروش و مالک برند فرانسوی گوچی، Pinault-Printemps-Redoute (PPR)، اعلام کرد که ۲۷ درصد سهم پوما را خریده است و اینگونه راه را برای تملک کامل هموار کرد.