معرفی برند پوما – Osport

پس از آن، از کمپین لنز تماسی پوما بهعنوان نماد یک بازاریابی خلاقانه یاد میشود. در یک زمین 20 در 144 متر که توسط حصاری مرز بندی شده بود. تقویت موقعیت پوما و یک پلت فرم کامل برای گسترش جهانی این شرکت ایجاد شد. که خط تولید ” مد برای طرفداران” که از طریق خرده فروشان ورزشی و باشگاه های فوتبال در دسترس راه اندازی شد. در سال ۱۹۴۸ به دلیل مخالفت در برخی امور برادران داسلر کسبوکارشان را از هم جدا کردند و رودلف از کارخانه رفت تا شرکت خود را راه اندازی کند. روابط بین دو برادر رو به وخامت نهاد تا اینکه دو نفر در سال 1948 برای جدا شدن توافق کردند و دو نهاد جداگانه آدیداس و پوما را تشکیل دادند. به نظر میرسد تمام این دقت نظرها و طراحیهای بی نظیر از یك سو جهت از میدان به در كردن حریفی چون آدیداس باشد.

او قرار بود سفیر نایك در آلمان باشد، اما به جای آن در افكار عمومی این ذهنیت را پیش آورده كه كفشهای نایك موجب مصدومیت پای فوتبالیستها میشود.اتفاق ناخوشایندی كه برای رونی روی داد، تبعات زیادی داشت و باعث شد تا نیل نایت رییس كمپانی نایك، پس از یك سال مدیر اجرایی شركتش را از كار بركنار كند و به جای او تیمی جدید و قدرتمند متشكل از مارك پاركر و ونسون را در مسند كار قرار دهد. این شرکت در سال 1948 توسط رودولف داسلر تاسیس شد. هربرت هاینر مدیر اجرایی این كمپانی میگوید: «آرم و لوگوی ما همه جا به چشم خواهد آمد، دو سال است كه بیش از صد نفر در ساختمانهای جداگانه روی طرحهای جام جهانی كار میكنند. از برخی جهات حمایت مالی نایك از تیمهای باشگاهی بزرگ اروپایی مانند آرسنال و بارسلونا، دو فینالیست لیگ قهرمانان (كه البته اسپانسر رسمی این تورنمنت آدیداس بود) ثابت كرد كه آنها حداقل در اروپا از رقیبشان یك سر و گردن بالاتر هستند، اما سؤال اینجاست كه كمپانی نایك با آن لوگوی عجیبش چگونه توانسته تا این حد در فوتبال برای خود جا باز كند، در حالی كه آنها تنها در جام جهانی ۹۴ امریكا بود كه تمایلشان را برای حضور در عرصه فوتبال نشان دادند.

افتخارات و موفقیت های برند پوما به قدری چشمگیر و شگفت انگیز است که در این موضوع و مقاله نمی گنجد با این وجود یکی از موفقیت های پوما در جام جهانی ۲۰۰۶ به وقوع پیوست زمانی که پوما حامی ۱۲ تیم از ۳۲ تیم شرکت کننده بود و همچنین به عنوان بزرگ ترین تأمین کننده جام معرفی شد. ورزشکاران آلمانی در سال 1928 و در بازی های المپیک از کفش های تولیدی این کارخانه استفاده کردند و این باعث افزایش شهرت آنها شد. پوما همچنین در سال 2010، تجهیزات گلف برند کبرا گلف (Cobra Gulf)، یکی از سه برند کمپانی پوما را به دست گرفت. همچنین در این مسابقات از اولین کیت فوتبال قارهای جهان، با نام کیت وحدت آفریقا (Africa Unity Kit) رونمایی کرد. در این راستا آرم كمپانی آدیداس جای طرح ریبوك را روی پیراهنهای تیم لیورپول و همچنین رقابتهای بسكتبال NBA امریكا را خواهد گرفت. ریبوك میتواند برای معرفی بیشتر ما در امریكا كمك شایانی باشد.

از این رو ریبوك بطور فردی حمایت مالی را به عهده خواهد گرفت و حمایت مالی تیمی بر عهده آدیداس خواهد بود. این دو رقیب بزرگ در زمینه پوشاك ورزشی، هنوز بر سر آنكه كدامیك در این حیطه شماره یك هستند به توافق نرسیده اند. در اوایل دهۀ 1960 کفشهای دو منحصر به فردی را تولید کرد که حرکات طبیعی پا، بر اساس آخرین تحقیقات پزشکی آن زمان، را ساپورت می کرد. آدی و همسرش به پناهگاهی رفتند که رودولف و خانوادهاش در آنجا بودند. پوماها البته نژادی محافظتشده در بسیاری از مناطق هستند که علت آن هم ممنوعیت شکار در بسیاری از ملل آمریکای جنوبی است. برند پوما نوعی گربه سان آمریکای جنوبی است که شاید بخاطر سرعت بینظیرش مورد توجه رودلف داسلر بنیانگذار پوما در سال ۱۹۴۸ قرار گرفت.