داستان برند پوما _ تاریخچه برند پوما پوما چگونه تاسیس شد

“دیه گو مارادونا”در اولین حضورش در بازی های فوتبال با کفش پوما در زمین درخشید و این بازیکن به چهره های محبوب پوما تبدیل شد و همچنین دو تنیسور “بوریس بکر” و ” مارتینا ناوراتیلووا” را مورد حمایت خود قرار داد. اولین سال فعالیت خود به عنوان مدیرعامل، زمانی که PUMA اولین عملکرد سودآور خود را از سال ۱۹۸۶ ارائه داد. این نسخه که با نام SA-332 سوپر پوما توسعه یافت در سال 1975 به نمایش گذاشته شد و در سال 1987 وارد خدمت شد . وقتی تیم برزیل در جام جهانی ۱۹۵۸ سوئد با کفش های ورزشی پوما به پیروزی رسید، به شکوه بین المللی دست یافت.

اختلافات حقوقی با سازش و کمک مالی مشترک به یک پروژه توسعه فوتبال در کشور اصلی تیم ها به پایان می رسد. این اهمیتی ندارد که شما چند سال دارید و در چه مرحله ای از تمرینات فوتبالی خود هستید، در هر صورت پوما با کفش متناسب فرم پای شما، میتواند یکی از بهترین گزینه ها خرید باشد. شرکت پوما یک خط جدید از کفش های خیابانی و مجموعه ای از لباس های رنگارنگ برای بازیکنان و تماشاگران را معرفی کرد. تعدادی از ورزشکاران کلاس جهانی به ویژه دونده ها و بازیکنان فوتبال به برند جوان پوما کمک کردند تا مورد قبول واقع شود. در سال ۲۰۰۹ ، برند PUMA به سود خالص ۱۲۸ میلیون یورو و فروش تلفیقی ۲.۵ میلیارد رسید. تعدادی از ملی پوشان آلمان غربی در مسابقه فوتبال برابر سوییس در سال ۱۹۵۰ ازجمله هربرت برزنکی اولین گلزن آلمان، کفش های پوما را به پا داشتند. در اواخر دهۀ 1960پوما اولین شرکتی بود که کفش های ورزشی با نوار چسب ولکرو ( بست ولکرو از دوقسمت تشکیل شده که معمولاً بصورت دو نوار یا دو مربع در دو طرف جسمی که لازم است بهم وصل گردد قرار داده میشود.

استقبال و حمایت ورزشکاران از کفش فوتبال سوپر اتم باعث شد تا برند پوما دست به ابتکار بزند و طرفداران خود را با یک سورپرایز دیگر شگفت زده کند. در سال 2013 بیورن گولدن به عنوان مدیرعامل پوما انتخاب شد. تکنولوژی ترینومیک (Trinomic) پوما اولین بار برای کفشهای دویدن، در سال ۱۹۸۹ شکل گرفت. این اولین اقدام پوما در دنیای NFT نیست. نوعی NFT هستند و به راحتی میتوانند به اکوسیستمهای NFT متصل شوند. پوما در گذشته در مجموعههای مختلف NFT با تم گربهسانان از جمله کتبلاکس (CatBlox)، کولکتز (Cool Cats) و لیزی لاینز (Lazy Lions) سرمایهگذاری کردهاست. توییت منتشر شده توسط eth-leaderboard نشان میدهد پوما در میان ۱۰۰ حساب توییتر با بیشترین دنبالکننده که نام دامنهای در اتریوم دارند، در رده ۱۳-ام قرار دارد.

نام ENS علاوه بر اشاره به آدرس یک وبسایت غیرمتمرکز، مزایای گوناگونی دارد از جمله اینکه دریافت هرگونه رمزارز، توکن یا دارایی مبتنی بر بلاکچین را ممکن میکند و به صاحب خود امکان میدهد اطلاعات پروفایل مانند آواتار، آدرس ایمیل یا نام کاربری توییتر را ذخیره کند. با حمایت این شرک ، برند پوما تصمیم گرفت که موقعیت خود را به عنوان شرکت پیشرو در بازار ورزشی با تمرکز مداوم بر رشد پایدار بلند مدت تقویت کند. در سال ۱۹۹۳ “یوخن زایتس” به عنوان مدیر عامل پوما در سن سی سالگی برگزیده شد و با سن و تجربه کمی که داشت توانست طی مدت کوتاهی پوما را به برند های معروف جهان بیافزاید و مشکلات مالی ان را بر طرف کند. زیتز مسئولیت اصلی تغییر ساختار جهانی PUMA را که در آن زمان با مشکلات مالی روبرو بود، را داشته و مسئولیت اصلی آن را بر عهده داشته است. برند PUMA به عنوان یک تامین کننده چند رده، در دسته ها و زمینه های تجاری و بخش هایی متناسب با موقعیت تجاری خاص خود فعالیت می کند و در این حوزه می توان برای شرکت ارزش های دائمی را افزایش داد.