تاریخچه کفش ریبوک – کفش جوان

استپ ریبوک برنامه تمرینی متفاوت و موثر، در باشگاه ها در سرتاسر کشور بود که در ۱۰ سال اول، به یک پدیده تناسب اندام بین المللی تبدیل شد، چون که میلیون ها نفر در ۱۶ کشور دنیا به شکل مداوم از این برنامه استفاده می کردند. پس از این ادغام طرح های فوق العاده ای از این برند مشاهده کردیم و خب دلیل آن هم کاملا مشخص بود. زیرا شرکت کاملا نیاز به یک تغییر کلی داشت ، در واقع نیاز به یک شوک داشت که به تن نیمه جان برند ، جان تازه و دوباره ای ببخشد. بنابراین تصمیم گرفتند که در المپیک 1996 آتلانتا نسبت به المپیک 4 سال قبل به جای قرارداد بستن با 400 نفر، این بار با 3000 نفر قرار داد بستند و 3000 نفر ورزشکار در المپیک 1996 از کفش های ریبوک استفاده می کردند و همین امر سبب شد که دوباره ریبوک بتواند فروش خود را به نسبت قابل توجهی افزایش دهد.امروزه تیم ملی هاکی آمریکا با ریبوک قرار دارد و از کفش های ریبوک استفاده می کند.

در سال ۱۹۹۵ هزینههای عملیاتی شرکت افزایش یافت و برند ریبوک پذیرفت که بخشی از افزایش هزینهها ناشی از عقد قرارداد با ستارگان ورزشی و پرداخت پارهای از هزینههای مسابقات است؛ بنابراین برخلاف چهار سال قبل و به جای ۴۰۰ نفر، ریبوک با ۳۰۰۰ ورزشکار برای پوشیدن کفشهای ریبوک در جریان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا قرارداد منعقد کرد. در شش ماه اول سال ۱۹۹۳، فروش کفشهای بسکتبال به رغم تبلیغات زیادی که انجام شد ۲۰ درصد کاهش یافت. در شش ماه ابتدای سال 1993 ریبوک به این آمار رسید که فروش محصولات او برای رشته بسکتبال و کفش های ورزش آنها برای بسکتبال دچار کاهش 20% فروش شده اند. این طرح و مدل که در ماه نوامبر وارد بازار شده است، برای روزهای پیاده روی و باشگاه بسیار مناسب است. اگر این مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید ، می توانید تمامی این تجربیات را در کسب و کار خودتان پیاده سازی کنید و تاثیر مثبت آن را در کارهای خودتان ببینید.

در سال 1995 برند ریبوک با فروش 228 میلیون دلاری توانسته بود که رتبه سوم روش کفش های ورزشی را از آن خود کند، این در صورتی بود که 3 سال بعد فروش برند نایک به 750 میلیون دلار برسد اما برند ریبوک تنها توانسته بود 122 میلیون دلار به دست بیاورد و این یک شکست تلقی می شد. تا سال 1981، فروش ریبوک به 1 میلیون عدد رسید اما تغییرات زیادی برای سال آینده شرکت پیش بینی شده بود. فایرمن پیشبینی کرد که با افزایش میزان فروش، درآمد آنها سه برابر شود، ولی تلاشهای گسترده او برای نوسازی شرکت برای مقابله با شرکت نایک و نیل به پیشگامی در بازار با اقبال مواجه نشد و پارهای مشکلات در رابطه با قیمت بالای محصولات ریبوک ظاهر گردید. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به آن ها این فرصت را میداد که با ایجاد ویژگیهای مکمل در این دو برند، به بازار گستردهتری دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوعتری را به بازار داشته باشند، تا سال ۱۹۹۵ برند ریبوک با فروش ۲۲۸ میلیون دلاری در رده سوم بزرگترین فروشندگان کفشهای ورزشی قرار گرفت.

دو سال بعد فروش کفشهای نایک به ۷۵۰ میلیون دلار افزایش یافت، ولی ریبوک ۱۲۲ میلیون دلار بهدست آورد. وینس ویلیامز ستاره تنیس در سال ۲۰۰۰ میلادی قراردادی با برند ریبوک امضا کرد و در المپیک و ویمبلدون همان سال از کفشهای ریبوک استفاده کرد. کفشهای برند محبوب ریباک در طول زمان امتحان خود را پس داده و به یکی از بادوامترین، خوشپاترین و زیباترین کفشهای جهان تبدیل شدهاست.برای خرید محصولات این برند می توانید به فروشگاه شیک استیل مراجعه کنید و به خرید بپردازید . در این مقاله سعی کردیم که برند ریباک یا ریبوک را برایتان به صورت کامل توضیح بدهیم و تمام سرگذشتی که بر آن اتفاق افتاده است را به صورت واضح مطرح کنیم. طراحیهای جذاب اسپرت باعث شده برخی مدلهای آن جنسیت خاصی نداشته و برای خانمها و آقایان به صورت همزمان قابل استفاده باشند. این دو شرکت اواخر روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که بیشتر قیمت سهام به صورت نقدی و مابقی به صورت تأخیر معلق و با ملاحظات احتمالی پرداخت می شود.