تاریخچه پوما – PUMA – فوتبال کالا

کفش های مخصوص چمن پوما را نباید از دست داد. از سال 1996 شرکت پوما فعالیت خود را در آمریکا تشدید کرده است و سهم 8 درصدی در بازار آمریکا دارد. این دو فعالیت اقتصادی خود را از خشکشویی مادرشان آغاز کردند. با توجه به اعتبار مد و اصالت ورزشی PUMA ، و همچنین درک عمیق از مصرف کننده زن مدرن ورزشی ، ما پیشنهاد خود را برای زنان “در جایی که سالن ورزشی با باند مطابقت دارد” قرار داده اند. در اواخر دهۀ 1960 پوما اولین شرکتی بود که کفش های ورزشی با نوار چسب ولکرو ( بست ولکرو از دوقسمت تشکیل شده که معمولاً بصورت دو نوار یا دو مربع در دو طرف جسمی که لازم است بهم وصل گردد قرار داده میشود.

در اوایل دهۀ 1960 کفش های دو منحصر به فردی را تولید کرد که حرکات طبیعی پا، بر اساس آخرین تحقیقات پزشکی آن زمان، را ساپورت می کرد. به گزارش فرارو، الکساندر دیمیتریف و همسرش این شیر کوهی را زمانی که یک ساله بود خریده اند. در مسابقات المپیک زمستانی سال ۱۹۲۸ بسیاری از ورزشکاران آلمانی کفش های این کمپانی را بپا داشتند. چون پوما بعد از امتحان کردن انواع و اقسام تبلیغات و روش های بازاریابی به این نتیجه رسید که تبلیغ دادن به شخصیت ها و آن ها را علاقه مند به برند خود نشان دادن،بسیار تاثیر گذار تر از آن است که برندشان بر روی برج ایفل نقش ببند یا در خیابان های ونیز ایتالیا پرچم و نمادشان به اهتزاز در بیاید.

نوآوری پوشاک پوما، PWR ACTV، بر روی پیراهن تیم ملی هشت کشور به تصویر کشیده شد. بازی های المپیک در سال 1952 در هلسینکی موفقیت چشمگیری برای پوما بود و بازار انگلستان به روی شرکت جوان باز شد. در مرکز این فعالیت موقعیت نام تجاری پوما به عنوان یک نام تجاری بین المللی برای کفش های ورزشی با کیفیت بالا، منسوجات ورزشی و لوازم جانبی بود. دلیل بیشتر برای جشن گرفتن: در اول اکتبر سال ۱۹۴۸ ، مارک PUMA هنگامی که به طور رسمی به عنوان علامت تجاری در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آلمان برای شرکتی که قبلاً به عنوان رودلف داسلر شوفابریک شناخته می شد ، به دنیا آمد ، متولد شد.

در سال 1990 او به پوما ملحق شد و به عنوان معاون رئیس بازاریابی بین المللی و فروش، جاییکه او مسئول استراتژی ارتباطات بین المللی این شرکت بود و به طور قابل توجهی به تغییر موقعیت نام تجاری پوما کمک کرده است. پوما (Puma)، یکی از غولهای صنعت تولید پوشاک و لوازم ورزشی، با تغییر نام خود در توییتر به «Puma.eth» گام بزرگی در جهت ورود به حوزه داراییهای دیجیتال برداشته است. شرکت تولیدی پوشاک پوما (Puma) با تغییر نام خود در توییتر به «Puma.eth» گام بزرگی در وارد شدن به حوزه دارایی های دیجیتال برداشته است. بنابراین با وجود رکود اقتصادی جهانی در اواخر دهۀ 1920، شرکت داسلر اوج گرفت و در میان شرکت های تولید کننده کالاهای ورزشی به شهرت و اعتبار دست یافت.