بااینحال، تعداد آنها هرروز کمتر میشود

کارنامه فروش جهانی این برند و جایگاهی که در سطح جهان یافته نیز بهخوبی بیانگر این نکته است که فضای رقابتی موجود در میان برندهای ورزشی، عامل مثبتی در جهت تقویت و پیشرفت برند پوما بوده است. تعدادی از ورزشکاران در سطح جهانی، بویژه دوندگان و بازیکنان فوتبال، به شرکت جوان پوما کمک کردند تا در بین ورزشکاران پذیرفته شود. شرایطی که بعد از جام جهانی دیگر از بین رفت و تیم ملی تا سال 2006 و جام جهانی دیگری، رنگ لباس های اورجینال و اصل را ندید. سرعت بخشیدن به ساختار این کمپانی و افزایش زیرساختهای آن یکی دیگر از اولویتهای استراتژیک برند پوما محسوب میشود که از طریق گسترش تعداد نمایندگیهای این برند در سایر کشورهای جهان پیگیری میشود. تنوع بینظیر ساعتهای پوما باعث شده تا این برند بسیار محبوب باشد و ورزشکاران علاقه زیادی به استفاده از ساعتهای این برند داشته باشند.

تفاوت این مدل نسبت به مدل های کفش پوما در کفی بسیار منعطف و دو تکه آن بود که برای استوک های فلزی، مانند تخته ای پایه عمل می کرد. زمانی که پوما به برزیل رسید تیم فوتبال این کشور به المپیک راه پیدا کرده بود وپله نیز از این برند استفاده می کرد. تنها در این حالت است که از رقیب پیشی می گیریم. PUMA نشان می دهد که یک بازیکن تیمی واقعی است و تیم کامرون را جانشین خود می کند. استفاده از قلم درشت و رنگ سیاه برای نوشتن کلمه پوما در پرش هنرنمایانه گربهسان وحشی آن، بهخوبی میتواند حس قدرت، برتری و اعتمادبهنفس را در میان بینندگان ایجاد کند. با حضور حضوری تقریباً ۴۰٪ در تمام مسابقات ، پنج تیم شریک شرکت کننده PUMA با کیت های خود که از فناوری پوشاک ACTV Thermo-R ما برخوردار هستند ، دید خوبی دارند.

فقط یک سال بعد ، آرم مارک دوم ثبت اختراع شد: “formstrip” که در اصل برای تثبیت پا در داخل کفش ایجاد شده بود ، اکنون یک علامت تجاری معمولی PUMA است که تقریباً در تمام کفش های PUMA یافت می شود و به عنوان عنصر طراحی در محصولات پوشاک ما استفاده می شود . در همین راستا یکی از اقدامات خلاقه برند پوما در سالهای اخیر، راهاندازی یک کمپین بزرگ تبلیغاتی در فیسبوک بوده است با عنوان «پوما: آخرین پادشاه کفش و پوشاک فوتبال». پوماها زمانی از فاصله اقیانوس آرام تا اقیانوس اطلس در مناطق مختلف دیده میشدند اما بر اساس سازمان محافظت از طبیعت، تمدن ۲۰۰ ساله در سواحل شرقی آمریکای شمالی باعث از بین رفتن آنها شده است. اما زمانی که چند فروشنده و تولید کننده در بازار وجود داشته باشند برند ها برای رقابت نیز که شده سعی می کنند بر کیفیت محصول خود اضافه کنند و به این شکل شرایطی را آماده کنند که مخاطب ها دلیلی داشته باشند برای خرید کردن از آنها.

رودولف شرکت جدیدی با نام رودا تاسیس کرد – رو از رودولف و دا از داسلر. در همان سال پوما اولین کفش خود با نام ATOM را وارد بازار فروش کرد. در سال ۲۰۰۴، پوما اعلام کرد با فراری (Ferrari Scuderia)، موفقترین تیم فرمول یک، قراردادی چندساله امضا کرده است. استقرار مجدد پوما بهعنوان برندی ورزشی، رویکردی است که از سال ۲۰۱۴ توسط گروههای تحقیقاتی این کمپانی شروع شده و هدف آن باقی ماندن پوما در جایگاه معتبر خود در میان دیگر برندهای ورزشی است، در این مرحله تیم تولیدکننده پوما تلاش میکند با ارائه محصولاتی که همگام با ورزش است شجاعت، اعتمادبهنفس و نشاط را در بین مصرفکنندگان ترویج و جایگاه خود را حفظ کند. کفی این کفشها لژهای پیچ مانندی داشت که از زیر به کفش پیچ می شد. آنتوان گریزمان بازیکن فرانسه، بازدن شش گل با کفش های پوما بهترین بازیکن این رقابت ها شد. POWER با الهام از آزادی حرکت ضربات پا برهنه ، از پیشرفته ترین فناوری های PUMA تا به امروز برخوردار است و برای افزایش توانایی طبیعی لگد زدن بازیکن و همچنین قدرت و دقت هنگام ضربه زدن به توپ ، طراحی شده است.